بند ساعت چرمی

سفارش بند ساعت چرم اصل طبیعی

یکی از زیباترین انواع بند ساعت که امروزه استفاده از آن بسیار مرسوم و مد شده است بند ساعت چرمی می باشد که اغلب در رنگ های طبیعی از قهوه ای تا مشکی در بازار وجود دارد و امکان تهیه آن فراهم می باشد.

سفارش بند ساعت چرم اصل طبیعی از فروشنده این محصول به راحتی ممکن می باشد و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن اقدام کنند تا در اولین فرصت ممکن برای آنها ارسال شود.

سفارش بند ساعت چرم اصل طبیعی

راه تشخیص بند ساعت چرم اصل

راه تشخیص بند ساعت چرم اصل بند ساعت چرم اصل را می توان بر اساس همان معیارهایی که چرم اصل از مصنوعی قابل تشخیص است از یکدیگر تفکیک کرد که تعداد این راه های تشخیص هم کم نمی باشند؛ در زیر به چند مورد از این راه ها به طور بسیار خلاصه اشاره می شود تا کسانی که قصد تهیه نوع اصل این محصول را دارند با اطلاعات بیشتری نسبت به سفارش آن اقدام کنند :

  • قسمت پشتی این بند ساعت حالت پرزدار دارد و این در مورد همه چرم های طبیعی به ویژه بند ساعت چرمی صدق می کند و در صورت عدم وجود پرز می توان به تقلبی بودن آن پی برد.
  • این بند بوی پوست یا پشم حیواناتی که چرم بند از آن به دست آمده است را می دهند در حالی که در مورد بند چرم تقلبی بوی مواد شیمیایی یا پلاستیک به راحتی قابل استشمام است.
  • سطح رویی این بند دارای طرح های و خطوط غیر هم شکل است در حالی که در مورد بند چرم غیر اصل این مساله صدق نمی کند و بند چرم سطحی کاملا صاف با طرح های یکنواخت و تکراری دارد.
  • وزن بند چرمی اصل از انواع دیگر سنگین تر می باشد که به راحتی قابل لمس می باشد.

فروش بند ساعت چرم اصل مردانه

فروش بند ساعت چرم اصل مردانه فروش بند ساعت چرم مردانه اصل از عرضه کننده این محصول به بازار انجام می شود و کسانی که مایل به خرید این نوع بند چرم به صورت عمد هستند می توانند نیاز خود به این چرم را از طریق همین وب سایت و بخش فروش آن اعلام کنند؛ آنها می توانند انواع این محصول را از بخش محصولات مشاهده کرده و از میان آنها بندهای چرمی دلخواه را انتخاب و در نهایت سفارش دهند.

سفارش خرید این محصول بسیار راحت و کم هزینه است و تنها با کمک گرفتن از اینترنت و از خانه بدون نیا به رفت و آمد به هر جایی می توان گزینه های دلخواه را انتخاب و سفارش داد تا بلافاصله توسط فروشنده برای آدرس خریدار عمده در بسته بندی مناسب ارسال گردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید