بند ساعت چرم

مرکز فروش بند ساعت چرم رنگی

یکی از زیباترین بخش های ساعت های مچی مورد استفاده بند آنها می باشد که امروزه نوع چرمی آن بیشتر متداول شده است و در رنگ های مختلف وجود دارد و با تنوع رنگی که دارد زیبایی خاصی را به ساعت بخشیده است؛ مرکز فروش بند ساعت چرم رنگی اقدام به ارائه انواع مختلف این بنده در طرح ها و رنگ های گوناگون نموده است و خریداران عمده می توانند نیاز خود را در جهت سفارش این محصول از طریق اینترنت و به روش مستقیم تامین نمایند.

مرکز فروش بند ساعت چرم رنگی

انواع بند ساعت چرم رنگی دخترانه

انواع بند ساعت چرم رنگی دخترانه برخلاف گذشته امروزه استفاده از بندهای فلزی ساعت همانند گذشته مرسوم نیستند و بندهای پلاستیکی نیز سالهاست با دنیای ساعت های مچی خداحافظی کرده اند و این بندهای چرمی هستند که امروزه در بورس هستند و از زیبایی کم نظیری هم برخوردارند.

از زیباترین انواع بندهای ساعت می تواند به نوع رنگی دخترانه آن اشاره کرد که بسیار زیبا هستند و تنوع رنگ در آنها با توجه به سلایق دخترانه بسیار زیاد است؛ این بندها در انواع ساده و طرح دار ارائه می شوند که البته نوع ساده نیز دارای طرح های چرم میباشد و همانند چرم های مصنوعی ساده و بدون طرح نیست.

این بندهای رنگی به صورت حکاکی شده نیز وجود دارند که طرح های بسیار متنوعی روی آنها به صورت برجسته یا ساده ایجاد شده اند و در کنار رنگ های شادی که در آنها وجود دارد زیبایی خاصی به این محصول بخشیده اند و به همین دلیل امروزه این بندها جایگزین همه بندهای دیگر شده اند و برای انواع مختلف ساعت دخترانه می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع این بندها معمولا از چرم های طبیعی نازک تولید می شوند بنابراین وزن بسیار سبکی داند همچنین کمتر باعث ایجاد تعرق در ناحیه مچ دست و محل تماس با پوست می شوند و این که به دلیل طبیعی بودن هیچ نوع حساسیتی برخلاف چرم های مصنوعی در پوست ایجاد نمی کنند.

قیمت بند ساعت چرم رنگی اصل

قیمت بند ساعت چرم رنگی اصل قیمت بند ساعت چرم اصل با توجه به نوع چرمی که از آن به دست می آید همچنین میزان کار انجام شده روی آن می تواند متفاوت باشد و انواعی از این محصول که دارای حکاکی به خصوص از نوع برجسته هستند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها باید با مرکز فروش این محصول به روش مستقیم و بدون واسطه ها ارتباط برقرار نمود و ضمن مشاهده انواع این بند در همین وب سایت از قیمت روز هر یک از موارد انتخابی به طور دقیق مطلع شد تا بتوان سفارش این محصول را در تعداد مورد نظر اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید