کیف پول چرم

شرکت پخش کیف پول چرم طبیعی زنانه

یکی ار کاربرد اصلی و ضروری کیف برای افراد در سراسر دنیا کیف پول می باشد، و جزء اکسسوری های خانم ها نیز می باشد. هدف شرکت پخش کیف پول چرم طبیعی زنانه با تولید از مرغوب ترین مواد اولیه و با کیفیت این نقش به مهمی را ایفا می کند. تا بتواند آن را به بهترین شکل ممکن به خریدار ارائه دهد. این شرکت با تولید کیف پول با انواع چرم طیف وسیع انتخاب را برای مشتری ایجاد کرده است. 

شرکت پخش کیف پول چرم طبیعی زنانه

معرفی انواع کیف پول چرم

معرفی انواع کیف پول چرم کیف پول چرم انواع مختلفی دارد چنان چه بخواهیم معرفی انواع کیف پول چرمی را انجام دهیم باید گفت این کیف ها در اندازه و ابعاد مختلف و در رنگهای  متنوع تولید می شود، و در انواع اسپرت و مجلسی کاملاً شیک موجود است.

  • کیف پول های عروسکی که دخترانه است
  • کیف پول اسپرت
  • کیف پول چرم جیبی این کیف کوچکترین ابعاد را در بر دارد، تا به راحتی در جیب قرار گیرد و تنها جای پول و جای دو الی چهار کارت بانکی را دارد، جنس این کیف ظریف و نازک است. 
  • کیف پول چرم کتی به حالت مستطیل شکل است. در داخل می توان تعداد زیادی کارت بانکی را در آن جای داد.
  • جنس این کیف ظریف و نازک است.
  • کیف پول چرب که دو لبه و باریک است، و برای تمامی افراد قابل استفاده است، جا برای اسکناس و انواع کارت به اندازه وجود دارد. همچنین یک زیپ کوچک نیز در پشت آن کیف طراحی شده است تا بتوان پول خورد و یا هر چیز کوچک دیگری که می خواهیم گم نشود را در آن قرار داد.
  •  کیف پول چرم سه لبه به دلیل کاربرد فراوان آن توجه بیشتر خانم ها را به خود جلب کرده است، داخل این کیف علاوه بر اسکناس می توان کارت و موبایل و یا سایر ملزومات واجب را در آن جای داد.

ارائه عمده کیف پول طبیعی زنانه

ارائه عمده کیف پول طبیعی زنانه برای تولید کیف پول چرم طبیعی زنانه می توان از تمامی انواع چرم استفاده کرد. محدودیتی در انتخاب جنس و رنگ و مدل در آن وجود ندارد. ارائه کیف پول زنانه به صورت گوناگونی امکان پذیر است تا این محصول را با قیمت مناسب و با کیفیت مرغوب کالا به دست مغازه دار و یا صادر کننده برساند.

محدودیتی در رنگ کیف پول زنانه وجود ندارد، کیف چرم به دو صورت دست دوز و یا چرخ دوز است که بسیار در قیمت آن تأثیر دارد. چنان چه کیف پول چرم اصل و با کیفیت باشد و با دست دوخته شده باشد قیمت آن بیشتر است. قیمت این محصول مشخص نیست و بسیار متغیر و متفاوت است. 

در صورتی که خوب از این محصول نگهداری کنیم. ماندگاری طولانی دارد، و حالت انعطاف پذیری خود را از دست نمی دهد. یکی از ویژگی های کیف پول چرم طبیعی زنانه سبک بودن و در عین حال جا دار بودن آن است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید