کیف چرم

صادرات کیف چرمی مردانه دست دوز

چرم ها را از پوست بدن حیوانات می گیرند و پس از تمیز کاری برای مصارف متعدد آماده می کنند. واحد فروش آن پا می بوشد و بر حسب نیاز چند پا را خریداری می کنند. کیف چرمی مردانه یکی از محصولات ساخته شده با این چرم ها است که با دست دوخت می شود و قیمت بالای دارد برای اطلاع کافی درمورد این چرم‌ها می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرد.

صادرات کیف چرمی مردانه دست دوز

مزایای کیف چرمی مردانه دست دوز

مزایای کیف چرمی مردانه دست دوز این کیف های مردانه که با دست دوخت می شوند از مزایا و عمر طولانی بر خوردارند و دیر تر خراب می شوند.در نوع دوخت این کیف ها باید دقت زیادی صورت بگیرد و هر چه دوخت ها مرتب تر و با فاصله باشد این کیف ها دوام بیشتری دارند و از چرم آن محافظت می شود. مردان بیشتر کیف های پول نازک را می پسندند تا در جیب شلوار جای داده شود.

مردان بیشتر دنبال رنگ های تیره این چرم ها هستند و از این رو چرم گاوی برای آن ها انتخاب مناسبی است که می توانند از کیف های کوچک جاکارتی گرفته تا کیف های اداری را با آن دوخت زد.دوخت این کیف ها با دست نیاز به زمان بیشتری دارد و دارای هزینه بالاتری نیز هست. این کیف ها تنوع زیادی در طراحی دارند و تمام نیازها را پاسخگو هستند

واین چرم ها انواع مختلفی دارند و دارای بوی بدی است که به مرور از بین می رود و در تولید کیف و کفش و همچنین لباس کارایی دارد برای تهیه این کیف ها می توان سفارش دوخت خود را باسایت های اینترنتی ثبت کرد و رنگ‌و طرح مورد نظر خود را بازگو کرد و پس از مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل گرفت.

فروش کیف چرمی مردانه اداری کوچک

فروش کیف چرمی مردانه اداری کوچک کیف چرمی اداری کیف های هستند که برای کارمندان‌ مناسب بوده و با آن مدارک مورد نیاز خود را به محل کار می برند این‌کیف ها در اندازه های کوچک نیز تولید می گردند و وسایل ضروری در آن جای داده می شود. این کیف ها را از چرم طبیعی می دوزند و نیازمند مراقبت هایی است تا عمر آن زیاد باشد.

فروش کیف چرمی در سایت های اینترنتی به راحتی صورت می گیرد و این سایت ها مانند پل ارتباطی میان مصرف کننده ها و تولید کننده ها عمل می کند و کالا ها را با قیمت مناسب تری ارائه می دهد و در زمان صرفه جویی می شود و نیازی به حضور در محل خرید نیست.و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.دوخت این‌کیف ها در کارگاه ها صورت می گیرد و همچنین می توان آن را در خانه نیز تولید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید