بند ساعت چرمی

عمده فروشی بند ساعت چرمی دست دوز

بند ساعت چرمی دست دوز با کیفیت بسیار خوب و طراحی مناسب با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد.

عرضه بند ساعت چرمی دست دوز با قیمت کلی بهترین فرصت برای خریداران و مراکز عمده فروشی است. ما بهترین و باکیفیت ترین این نوع از محصولات چرم را با قیمت مناسب و در اشکال عمده به شما عرضه می کنیم که تجربه زیبایی و کیفیت را می توانید با ما برای خودتان رقم بزنید.

عمده فروشی بند ساعت چرمی دست دوز

مشخصات بند ساعت چرمی دست دوز

مشخصات بند ساعت چرمی دست دوز بند ساعت چرمی از زیبایی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و استایل شیکی روی مچ دست کاربر دارد. از مشخصات بند ساعت چرمی دست دوز می توان به مواردی اشاره کرد:

  1. چرم مرغوب و با کیفیتی در ساختار تولیدی این بند ساعت به کار رفته است.
  2. دارای طول و عرض و پهنای متفاوت و گوناگونی می باشد.
  3. بسیار چشم نواز و خوش استایل می باشد و تمامی سنین می توانند آن را استفاده کنند. بند چرمی برای انواع ساعت در هر طرح و مدلی قابلیت استعمال دارد.
  4. ماندگاری فوق العاده ای داشته و به مرور زمان دچار تخریب یا پوسته پوسته شدن نمی شود و هیچ گونه عارضه پوستی برای کاربر ایجاد نمی کند.
  5. از رنگ بندی متعددی برخوردار است و قابلیت تنظیم کوچک و یا بزرگ کردن دارد.
  6. در نوع طرح دار و یا ساده تولید می شود که البته هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.
  7. از مدل ها و طراحی متفاوت و جذابی برخوردار است. شما دوستان عزیز می توانید بر حسب سلیقه و ایده آل خود اقدام به انتخاب نمایید. حتی می توانید بر اساس رنگ البسه خود هارمونی لازم را با رنگ بند ساعت خود ایجاد نمایید.

خرید بند ساعت چرمی دست دوز اصل

خرید بند ساعت چرمی دست دوز اصل برای خرید بند ساعت چرمی اصل در نوع دست دوز می توانید به صورت غیر مستقیم و با قیمت عمده و تولیدی اقدام نمایید. عرضه بند ساعت چرمی اصل با قیمت کلی و حذف واسطه ها بهینه ترین و مرغوب ترین روش ممکن برای مدیریت هزینه ها و جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت است. شما با صرف حداقل زمان و هزینه می توانید مرغوب ترین خرید را انجام دهید.

ارائه کلی محصولات چرمی با استقبال بیشماری از مشتریان مواجه است و به لحاظ کیفیت و قیمت اقدام به خرید در اشکال عمده می نمایند. زیبایی و جذابیت و درجات کیفی این محصول و برخورداری از رنگ های متعدد برای مشتریان محرز می باشد لذا با استفاده و بهره مندی از روش خرید عمده تجربه بهترین ها را برای خود رقم می زنند. شما مشتریان ارجمند می توانید با برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید