بند ساعت چرمی

قیمت بند ساعت چرمی دست دوز

از انواع چرم برای ساخت محصولات متنوعی از جمله بند ساعت استفاده می شود که دارای ضخامت های متنوعی است. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت بند ساعت چرمی دست دوز می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. بند ساعت چرمی برای فروش دارای  انواع گوناگونی است که تمام افراد با توجه به سلیقه خود می توانند مدل و رنگ مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند. بند چرمی ساعت دست دوز در انواع زنانه و مردانه موجود می باشد.

قیمت بند ساعت چرمی دست دوز

آموزش ساخت بند ساعت چرمی دست دوز

آموزش ساخت بند ساعت چرمی دست دوز

در ادامه تمام مراحل ساخت بند ساعت چرمی دست دوز آموزش داده شده است:

در مرحله ابتدایی دو عدد نوار چرمی آماده می کنیم و سپس جای سوراخ ها را بر روی چرم های بریده شده ایجاد می کنیم.

در مرحله بعد داخل نوارهای چرمی جورابگیر قرار می گیرد و با چسب آنها را به یکدیگر می چسبانیم و سپس با قرار دادن پین بند ساعت شروع به دوختن دور تا دور بند ساعت می نماییم.

در مرحله بعدی نیز مانند مرحله قبل برای ساخت بند دیگر ساعت عمل می کنیم. توجه داشته باشید یکی از بندها باید طول بیشتری داشته باشد تا بتوانید سگک را در جای خود قرار دهید.

سپس در مرحله بعد پس از قرار دادن سگک باید حلقه بند گیر را در بین چرم قرار دهیم و دوخت آنها را با دقت بالا و تمیز شروع نماییم.

در مرحله آخر پایانی فاصله هایی را که ابتدا بر روی چرم مشخص کرده بودیم را با سمبه سوراخ می نماییم.

در بالا مراحل ساخت بند ساعت چرمی دست دوز آموزش داده شد و با استفاده از چرم های طبیعی و مصنوعی می توانید شیک ترین بندهای ساعت را بسازید.

فروش بند ساعت چرمی زنانه

فروش بند ساعت چرمی زنانه

فروش بند ساعت چرمی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در انواع زنانه و مردانه به صورت عمده در این سایت صورت می گیرد. تولید کنندگان معمولاً محصولات خود را در قالب بهترین و با دوام ترین چرم با طرح های مختلف عرضه می کنند که این امر می تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت نهایی بند چرمی ساعت داشته باشد.

همانطور که میدانید، چرم طبیعی معمولاً از پوست حیوانات مختلف تهیه می شود که از آنها برای ساخت بند چرمی و سایر محصولات چرمی استفاده های گوناگونی می شود. چرم دارای دو نوع مصنوعی و طبیعی می باشد که قیمت محصولات ساخته شده با چرم طبیعی گران تر از سایر محصولات چرم مصنوعی می باشد.

به همین دلیل است که بهترین و با کیفیت ترین چرم ها به دلیل کیفیت بالا و تنوع رنگی که دارند، کاربرد گسترده ای برای ساخت انواع بند چرمی زنانه و مردانه دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید