کیف اداری چرم

کارخانه کیف اداری چرم ارزان

کیف اداری چرم ارزان: امروزه کیف های اداری در طرح ها و مدل های متنوع و در رنگ ها و قیمت های مختلف تولید می شوند. نمونه های زن و مرد این محصول متفاوت است که با توجه به کاربرد و نوع استفاده آنها مدل سازی شده است. در سال های اخیر قیمت این کیف ها افزایش چشم گیری داشته ، مدل های کیف اداری چرمی مدرن تر و شیک تر شده اند. نوع دستی این محصول در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

کارخانه کیف اداری چرم ارزان

آشنایی با کیف اداری چرم

آشنایی با کیف اداری چرم کیف اداری چرم چرم یکی از محبوب ترین کالاهای چرمی در ایران است. این کیف ها در مدل های مختلف برای آقایان و خانم ها وجود دارد.

کیف های چرم اداری از گذشته تا کنون مورد استفاده بوده است و این کیف ها برای نگهداری اسناد و یا برگه ها و… نیز می باشد.

این کیف هرکدام شکل و شمایلی متفاوت نیز دارند و در اندازه های مختلفی تولید می شوند.

این کیف ها معمولا در دو مدل چرم طبیعی و مصنوعی نیز تولید می شوند.

چرم های طبیعی به کار رفته در کیف اداری چرم:

(چرم طبیعی از پوست حیوانات تهیه شده حیواناتی مانند گاو ، گوسفند ، تمساح ، مار ، مارمولک و شترمرغ تهیه می شود. این چرم بسیار با کیفیت است و قیمت بیشتری نیز دارد)

چرم ها مصنوعی به کار رفته در کیف اداری چرم:

(به دلیل قیمت بالا چرن طبیعی از چرم به نام چرم مصنوعی نیز استفاده می شود. اگرچه چرم مصنوعی کیفیت چندانی ندارد ، اما به دلیل ظاهر خوب و قیمت پایین ، طرفداران خاص خود را دارد. چرم مصنوعی ، که به چرم گیاهی و چرم گیاهی نیز معروف است ، در تولید روکش ، مانتو ، کیف ، کفش و سایر محصولات چرمی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.)

انواع چرم اصل: ۱- چرم سبک.۲- چرم نیمه سنگین.۳- چرم سنگین انواع چرم مصنوعی:۱- افکت یا ابرو بادی.۲- چرم ورنی.۳- چرم بروشا.۴- الگانت یا شبرو. و…. چندین مدل دیگر.

کارخانه کیف چرم تبریز باکیفیت ترین چرم ایران را تولید می کند چرم طبیعی تبریز نیز به دلیل زیبای و کیفیت بالا مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته. چرم تبریز هرساله صادراتی را به خارج از کشور دارد.

عرضه کیف اداری چرم ارزان

عرضه کیف اداری چرم ارزان از این کیف ها معمولا، کامندان و دانشجویان و یا حتا دانش آموزان نیز استفاده می کنند.

عرضه کیف های چرم در مغازه های کیف فروشی انجام می شود برای خرید این محصول باید به فروشگاه های معتبر نیز مراجعه کرد تا مبادا کیف چرم غیر اصل را به شما به جای چرم اصل به فروشند.

شما اگر میخواهید این کیف را با قیمت مناسب تر خرید کنید بهتر است آن را از تولیدی های کیف خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید