کاور سوئیچ چرم

فروشنده عمده کاور چرمی سوئیچ

کاور چرمی سوئیچ یکی از انتخابات رانندگان شیک و با سلیقه ای است که علاوه بر سلامت خودرو و تجهیزات آن، به زیبایی آن ها نیز اهمیت می دهند، این کاور با دوخت های بسیار ظریف و زیبا یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این کاور نسبتاً گران قیمت بوده ولی با خرید آن به صورت عمده می توان هزینه خرید را کاهش داد. فروشندگان این محصول به صورت عمده و یا تکی و جزئی به ارائه این محصول با کیفیت می پردازند.

فروشنده عمده کاور چرمی سوئیچ

مزایای کاور چرمی سوئیچ

مزایای کاور چرمی سوئیچ این کاور چرمی ماشین از مواد درجه یک و عالی تشکیل شده است که دوام و طول عمر زیادی دارد و زیبایی خاصی به سوئیچ می دهد و مورد پسند اکثر افراد با سلیقه و مشکل پسند می باشد. این کاور رنگ های بسیار متنوعی دارد که مطابق سلیقه افراد انتخاب می شود.

با توجه به نوع ماشین و اندازه سوئیچ های مختلف، این کاور در سایزها و اندازه های متفاوت و متناسب با ماشین ساخته می شود و تمام کلیدهای سوئیچ روی آن با لیزر حکاکی می شود، گاهی اوقات این کار توسط شرکت انجام می شود و گاهی اوقات هم با دستان هنرمند استاد چرم دوز تولید می شود.

چون هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنیم هزینه نسبتا بالایی می باشد، از شرایط نگهداری آن باید آگاهی کامل داشته باشیم تا برای مدت طولانی کارایی داشته باشد، این کاور را نباید در معرض مستقیم خورشید قرار داد و همچنین نباید در تماس با آب قرار داد.

این کاور با مقاومت و استقامتی که دارد به طور کامل از سوئیچ در برابر ضربه و شکستگی محافظت می کند و با زدن دکمه های آن که کاملا شبیه سوئیچ است می توان به راحتی درها را باز و بسته کرد، با حلقه ای که به آن متصل است ، می توان آن را به کمربند وصل کرد.

خرید کاور چرمی سوئیچ ماشین

خرید کاور چرمی سوئیچ ماشین برای خرید کاور چرمی می توان به سایت های فروش یا فروشگاه ها مراجعه کرد و کاور تولید شده توسط دستگاه را خریداری نمود یا می توان به استاد چرم دوز سفارش داد و یک کاور دست دوز با طراحی خاص و ظرافت بسیار، تهیه کرد.

در تهیه این کاور می توان از چرم طبیعی استفاده کرد که مسلما قیمت و کیفیت بالاتری دارد یا می توان از چرم مصنوعی با قیمت و البته کیفیت کمتر بهره برد. می توان آن را به صورت کلی و جزئی خریداری کرد که خرید عمده همیشه مقرون به صرفه می باشد.

این کاور سوئیچ را می توان همراه کیف پول ست کرد ، که این ست یکی از شیک ترین ست های چرمی می باشد که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید