کیف اداری چرم

فروشگاه کیف چرم اداری مشکی

یکی از وسایل بسیار ضروری که امروزه در اداره ها به کار برده می شود، کیف می باشد .کیف ها در انواع و اقسام متفاوت تهیه و توزیع می‌شود. یکی از این نوع کیف ها، کیف چرم اداری مشکی می باشد .کیف های چرم اداری به دلیل این که از جنس چرم تهیه شده‌اند در بین آقایان دارای محبوبیت خاصی هستند .زیرا که این نوع کیف ها علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که دارند، دارای مقاومت و استحکام بی نظیر نیز هستند.

فروشگاه کیف چرم اداری مشکی

اندازه های کیف چرم اداری

اندازه های کیف چرم اداری

قیمت کیف چرم بسته به کیفیت که چرم دارد و این که چرم مصنوعی در آن استفاده شده یا طبیعی و همچنین به صورت کارخانه ای تولید شده از یا کیف چرم دست دوز است با یکدیگر فرق دارد.

اندازه کیف های چرم نیز با یکدیگر فرق دارند و بعضی از کیف های چرم اداری کوچک هستند و به اندازه اینکه شما بتوانید مدارک را در آن جای دهید ، وجود دارد. برخی دیگر از این کیف ها در سایز های نسبتاً بزرگ تهیه می‌شود و برای جابجایی مواردی مانند لپ تاپ استفاده می شود .

در هر صورت در هنگام تهیه کیف چرم اداری باید به این نکته توجه کنید که آیا از چرم طبیعی در آن استفاده شده یا چرم مصنوعی .چرم طبیعی گرانتر هست و زیبایی و براقی خاصی دارد .همچنین دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشند و محکم و بادوام هستند.

اینگونه چرم ها به دلیل این که از پوست حیوانات تهیه می شوند ،دارای دانه های نامنظم هستند که این دانه های نامنظم خود باعث زیبایی بیشتر کیف می شود .بعضی دیگر از کیف های چرم اداری با چرم های مصنوعی تهیه می شود.

این چرم ها به دلیل مصنوعی بودن و تولید در کارخانه دارای دانه های منظم ردیف پشت سر هم هستند و به سادگی قابل تشخیص هستند .اینگونه کیف ها قیمت ارزان تری نسبت به کیف با چرم طبیعی دارند .در هر صورت استفاده از هر نوع چرمی بسته به سلیقه و هزینه ای است که فرد می‌خواهد، برای تهیه کیف در نظر بگیرد.

قیمت کیف چرم اداری دست دوز مشکی

قیمت کیف چرم اداری دست دوز مشکی

قیمت کیف چرم اداری دست دوز بیشتر از کیف چرم اداری که به صورت کارخانه ای تهیه می‌شود، است .در هنگام خرید کیف چرم اداری باید به نحوه دوخت و زیپ و تزئیناتی که در کیف به کار برده شده است به دقت توجه کنید.

زیرا که برخی از آن ها دارای دوختی نامناسب هستند و همین امر باعث می‌شود تا به سرعت پاره شود و حالت زشتی کیف به خود بگیرد. همچنین بند و دسته کیف نیز باید با دقت بررسی شود تا به سرعت پاره نشود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید