کوله پشتی چرم

قیمت کوله پشتی چرم دست دوز در شیراز

کوله پشتی وسیله ای بسیار کاربردی است که بسته به نوع و مدل آن دارای کاربردهای مختلفی می باشد. یکی از نمونه کوله پشتی های بسیار شیک و بادوام از نوع چرم دست دوز می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. قیمت کوله پشتی چرم دست دوز در شیراز و یا سایر شهرهای کشورمان بر اساس فاکتورهای مختلفی نظیر نوع چرم، هزینه دوخت و … تعیین می گردد.

قیمت کوله پشتی چرم دست دوز در شیراز

انواع مدل کوله پشتی چرم دست دوز

انواع مدل کوله پشتی چرم دست دوز

هنگامی که نام کوله پشتی را می شنویم، اولین کاربردی که از این وسیله برای ما تداعی می گردد مربوط به سفر و گردش می باشد، در حالی که اینگونه نیست و امروزه این کالا در مدل و جنس های مختلف در مدارس، دانشگاه ها، محل کار و حتی در مهمانی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کوله پشتی چرم دست دوز در نمونه مدل های مختلف دارای فروش مختلفی است. جنس چرم به کار رفته شده در ساخت این کالا از قبیل بز، گاو، شتر و … پس از دباغی و انجام فرآوری های لازم بر روی آن، دارای کیفیت و مرغوبیت زیادی است و به همین دلیل استحکام و دوام بالایی دارد.این کالا در نمونه طرح و مدل های مختلف دخترانه و پسرانه به تولید می رسد. هر کدام از این نمونه ها بسته به مدل خود دارای طرح بندی مختلف می باشد، مثلا کوله پشتی های دخترانه دوخت ظریف تری دارند و بعضا بر روی آنها نقش و نگارهای متنوعی درج می گردد.

جالب است بدانید که الگو و طرح های کوله پشتی دست دوز توسط متخصصین و طراحان حرفه ای انجام می گردد و تمامی اندازه ها با یکدیگر تطابق کافی را داشته تا در این صورت مشکلی بابت دوخت این وسیله وجود نداشته باشد.

راهنمای خرید کوله پشتی چرم دخترانه

راهنمای خرید کوله پشتی چرم دخترانه

کوله پشتی های چرمی دخترانه از نظر طرح و مدل دارای تنوع بسیار بالایی می باشند، بنابراین خریداران زیادی در بازار دارند. مشتریان برای تهیه کوله پشتی دخترانه در مدل های چرمی باید نکات و موارد زیر را مد نظر داشته باشند تا بتوانند بهترین خرید را انجام دهند:

  • جنس چرم کوله پشتی باید از نظر دباغی و یا فراوری کردن، دارای جنس محکم و بادوامی باشد.
  • دوخت کوله پشتی باید با بهترین و مرغوب ترین نخ انجام بگیرد به طوری که دوام بالایی داشته باشد.
  • کوله پشتی باید از نظر طراحی، گنجایش و اندازه در سایزبندی های استاندارد قرار گرفته باشد.
  • کوله پشتی اگر چرم طبیعی و دست دوز است باید دارای نام برند معتبر باشد.

علاوه بر موارد بالا، نگهداری درست و اصولی از کوله پشتی می تواند در طول عمر آن نقش بسزایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید