کیف چرم, کیف چرم مردانه

مرکز فروش کیف چرم ساده مردانه

 مرکز فروش کیف چرم ساده مردانه، با ارائه کیف چرم در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، امکان خریدی آسان و آزادانه را برای عموم مردم فراهم نموده است.  به گونه ای که در این مرکز فروش، گونه های مختلف از کیف چرم  مردانه در ابعاد، رنگ و اشکال متفاوت، به صورت مستقیم و در سرتاسر ایران عرضه می گردد.

مرکز فروش کیف چرم ساده مردانه

روش های ساخت کیف چرم ساده

روش های ساخت کیف چرم ساده در واقع تولید کیف چرم ساده به دو روش صنعتی و دست دوز امکان پذیر می باشد. به گونه ای که در روش تولید صنعتی کیف، کلیه مراحل نظیر برش الگو و دوخت و دوز از طریق چرخ ها و ماشین آلات سنگین صنعتی انجام می گیرد. در صورتی که برای تولید کیف چرم دست دوز باید تمام مراحل دوخت از برش چرم گرفته تا دوخت کیف باید به وسیله دست انجام گیرد. 

البته تمام مراحل ساخت کیف چرم ساده در هر دو روش یکسان می باشد. از این رو در این بخش به اختصار به شرح مراحل مختلف برای تولید کیف چرم ساده خواهیم پرداخت.

طراحی کیف چرمی

در ابتدا برای تولید کیف چرم، نیاز به طراحی نوع، شکل و ساختار کیف خواهیم داشت. البته این طراحی ممکن است به صورت ساده و بر روی کاغذ انجام شود یا طراحی با استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای گرافیکی انجام گیرد.

تعیین الگو کیف چرمی زنانه

در این مرحله یک ماکت کاغذی یا پلاستیکی از کیف تولید می گردد تا در این راستا ابعاد کیف و محل قرار گرفتن یراق آلات و خطوط نخ دوزی ها به صورت دقیق مشخص گردد.

انتخاب چرم و یراق آلات

در واقع انتخاب چرم مناسب، تعیین کننده کیفیت نهایی کیف است. به گونه ای که چرم می تواند سخت یا نرم و در ضخامت و رنگ های متفاوت باشد. البته در این مرحله باید نوع و جنس یراق آلات هم مشخص گردد.

 نشان گذاری و برش

 اما در این مرحله، بعد از این که به کمک سوزن خط کشی، نقاط برش و نقاط نصب یراق آلات روی چرم مشخص گردید، باید از خط کش فلزی و چاقوی برش برای برش زدن قطعات چرم استفاده نمود.

سوراخ کردن جا نخ ها

در این مرحله به کمک یک وسیله درفش الماس مکان مناسب برای دوخت ها مشخص شده تا در این راستا ردیف دوخت ها شکل و ساختاری منظم پیدا کنند.

سرهم بندی کیف چرم

زمانی که قطعات چرم آماده گردید، باید از چسب PVA استفاده نمود تا قسمت های مختلف کیف به یکدیگر به هم چسبیده شوند.

دوخت کیف

در این مرحله باید به کمک نخ دوخت مخصوص چرم، قسمت های مختلف کیف را به طور دقیق به یکدیگر وصل نمود.

سفارش انواع کیف چرم ساده مردانه

سفارش انواع کیف چرم ساده مردانه در واقع کیف چرم ساده از بهترین و محبوب ترین گونه های کیف چرم بوده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از این رو افراد زیادی تمایل به سفارش و استفاده از این محصول را خواهند داشت. 

از این رو این کیف با توجه به میزان تقاضای بالایی که داشته، نسبت به محصولات مشابه سهم زیادی از سفارشات کیف چرم را به خود اختصاص داده است. به گونه ای که افراد با سفارش کیف چرم ساده مردانه می توانند نمونه های مختلف از این محصول را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید