کمربند چرم

خرید کمربند چرم اصل قهوه ای

کمربند چرم اصل در رنگ های زیبا مانند قهوه ای طراحی شده و یکی از تجهیزاتی است که مناسب خاص پسندان و کسانی است که به دنبال استایل خاص می باشند. جهت خرید این کالا اطلاع از ویژگی های چرم و راه های تشخیص چرم اصل از انواع تقلبی آن می تواند راهکاری موثر به منظور خریدی مطمئن به شمار آید.

 خرید کمربند چرم اصل قهوه ای

نحوه تشخیص کمربند چرم اصل

نحوه تشخیص کمربند چرم اصل جرم ها دسته ای از مواد اولیه ای هستند که برای تهیه انواع کیف و کفش و همچنین البسه چرمی زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی چرم ها به دو گروه چرم طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که نوع اول از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، شتر و بز به صورت طبیعی به دست می آید و نوع دوم در کارخانجات با استفاده از مواد صنعتی تولید می شود.

به طور مسلم قیمت چرم طبیعی از مصنوعی بیشتر می باشد. کسانی که به دنبال خرید نمونه محصولات چرم طبیعی مانند کمربند چرم شتر هستند بهتر است در مورد راه های تشخیص چرم اصل اطلاعاتی را به دست آورده و سپس اقدام به خرید این کالا نمایند. 

در این راستا با استفاده از چندین راهکار ساده می توان به راحتی چرم اصل را تشخیص داد. به عنوان مثال چرمی که اصل باشد بوی پوست حیوان را می دهد و در صورتی که چرم های مصنوعی فاقد این ویژگی می باشند.

دیگر این که خطوط موجود در چرم طبیعی نامنظم بوده اما خطوط چرم های غیر اصل یکنواخت و منظم می باشند. نرمی و لطافت خاصی در چرم های اصل وجود دارد که این نرمی در دیگر انواع چرم مشاهده نمی شود.

چرم اصل دارای شناسنامه ای است که به واسطه آن به خوبی کیفیت و اصل بودن آن قابل تشخیص است و این در حالی است که چرم های بی کیفیت فاقد این ویژگی می باشند.

قیمت روز کمربند چرم شتر

قیمت روز کمربند چرم شتر چرم شتر یکی از نمونه چرم های طبیعی است که از پوست شتر به دست می آید. چرم شتر جزء چرم های نیمه سنگین به شمار می آید که مناسب دوخت و تهیه انواع کمربند، دستکش، کفش و کیف و همچنین کاپشن می باشد.

همان طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد قیمت چرم های طبیعی مانند چرم شتر از قیمت چرم های مصنوعی  بیشتر است. از این رو تعیین قیمت نهایی آن وابسته به فرایند تولید و همچنین قیمت خرید چرم و مراحل فرآوری آن می باشد.

تولید کنندگان و مراکز تهیه، تولید و فروش کمربند در صورت نیاز به خرید می توانند با خرید عمده از این مرکز این کالا را با قیمت ارزان تر تهیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید