جاسوئیچی چرم

قیمت جاسوئیچی چرم دست دوز

جاسوئیچی وسیله ای که برای نگه داشتن کلید ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود.

جاسوئیچی چرم دست دوز از بهترین نوع جاسوئیچی ها می باشد.

قیمت جاسوئیچی چرم دست دوز بسته به جنس و طرحی که دارد، مختلف می باشد به عنوان مثال اگر از چرم طبیعی برای تولید آن استفاده شود قیمت آن بالاتر می رود.

 

طراحی الگوی جاسوئیچی چرم دست دوز

طراحی الگوی جاسوئیچی چرم دست دوز

چرم دوزی از هنر های بسیار کاربردی می باشد که می توان با آن کسب درآمد نیز کرد برای ساخت جاسوئیچی های چرم باید طرح اولیه آن را پیدا کرد. با پیدا کردن طرح و پیاده کردن الگوی طرح بر روی چرم می توان یک قدم از تولید جاسوئیچی را برداشت.

جاسوئیچی ها در انواع و اقسام طرح ها و رنگ ها تولید می ‌شود که برخی جاسوئیچی چرم مردانه و برخی از آن ها مناسب برای بانوان می باشد، بر اساس طرح و رنگی که جاسوئیچی از آن تولید می ‌شود می ‌توان گفت مردانه یا زنانه است.

اولین مرحله از تولید جاسوئیچی چرم دست دوز کشیدن الگوی آن بر روی مقوا با اندازه های دقیق می باشد و پس از آن که طرح مورد نظر را بر روی مقوا به طور کامل طراحی شد آن را بر روی چرم با خودکار های اکلیلی خاص انتقال می دهند به طوری که الگو کاملا بر روی چرم ثابت باشد تا بتوان طرح را به طور کامل و هماهنگ بر روی چرم انتقال داد و پس از آن مرحله برش دوخت و حتی بعضی قسمت ها را با چسب می چسبانند.

اکثر طراحان می توانند هر گونه طرحی را بر روی الگو طراحی کنند و سپس به مرحله اجرا در بیاورند اکثر طراحان جاسوئیچی ها را بر روی چرم های طبیعی گوساله، گاو و یا چرم شتر طراحی و اجرا می ‌کنند.

به دلیل این که استفاده از جاسوئیچی به طور روزمره می باشد باید آن را با چرم طبیعی طراحی و دوخت کرد تا بتواند ماندگاری بالایی داشته باشد.

صادرات جاسوئیچی چرم جدید

صادرات جاسوئیچی چرم جدید

چرم یکی از محصولات طبیعی می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی می باشد جاسوئیچی چرم جدید نیز یکی از این محصولات می باشد.

که هر روزه با به کارگیری ایده های جدید و خلاقانه مدل های جدید آن تولید و روانه بازار می شود.

به دلیل مرغوب بودن چرم های طبیعی و همچنین طرح های زیبای طراحان، جاسوئیچی های چرم جدید اغلب برای صادرات به کار برده می شوند.

صادرات جاسوئیچی چرم جدید با توجه به سایز آن رنگ و طرح و همچنین کیفیت ساخت می تواند دارای سود قابل توجهی باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید