کیف پول چرم

مرکز فروش کیف پول چرم طبیعی زنانه

فروش کیف پول چرم طبیعی زنانه، در بسیاری از مراکز فروش در سراسر استان ها صورت می گیرد که محصولات خود را در طرح های متنوع با قیمت متفاوت به فروش می رسانند. 

مرکز فروش کیف پول چرم طبیعی زنانه

طرز دوخت کیف پول چرم طبیعی

طرز دوخت کیف پول چرم طبیعی برای دوخت کیف چرم زیبا ابتدا باید وسایل مورد نیاز آن را فراهم کرد. این وسایل شامل: قیچی، نخ، مقداری چرم طبیعی، الگو، سمبه، سوزن چرم دوزی و صفحه برش است.

ابتدا باید الگوی مورد نظر را بر روی چرم قرار داده و با قیچی برش بزنیم. در مرحله بعد لبه های برش داده شده را با سمباده صاف و یکدست می کنیم . آن گاه لبه های مدل برش زده را که می خواهیم بر روی همدیگر نصب کنیم را با کراسر، خط انداخته و و با استفاده از چسب لبه ها را می چسبانیم سپس قسمت های مورد نظر را با چسب به هم وصل می کنیم.

بعد از خشک شدن چسب، با کراسر، لبه کناری مدل را خط انداخته و بر روی این خط ها با سوراخ زن و چکش، سوراخ هایی ایجاد می کنیم تا بتوانیم عمل دوخت را در کناره ها انجام دهیم. سپس دولایه ای که با چسب به هم وصل شده اند را با نخ و سوزن می دوزیم.

در مرحله بعد باید در چرم، قسمتی برای کارت های اعتباری ایجاد کنیم. برای این منظور قسمت پایینی لایه داخلی را چسب زده و آن را روی کیف قرار می دهیم و کناره هر دو لایه را با هم سوراخ کرده و این سوراخ ها را با نخ می دوزیم. برای کارت های اعتباری باید چند لایه را روی هم قرار دهیم. سپس به نوار بالایی قسمت داخلی سمباده زده و لایه زیرین آن را چسب زده و آن گاه چرم را به سمت درست آن برگردانده و با نخ و سوزن می دوزیم.

لایه اصلی و کاور آماده شده را با گیره بر روی هم وصل کرده و سپس آن را برگردانده و دوخت می زنیم سپس با وکس لبه های آن را صیقل می دهیم . آنگاه کیف آماده استفاده است.

راهنمای خرید کیف پول چرم طبیعی

راهنمای خرید کیف پول چرم طبیعی در بازار، کیف پول چرم طبیعی با طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد که در هنگام خرید باید کیفی را انتخاب کنیم که با نیاز های ما متناسب باشد.

کیف پولی که خرید می کنیم باید جمع و جور باشد تا بتوانیم در همه مکان ها و مراسمات از آن استفاده کنیم. اگر از کارت های اعتباری زیادی استفاده می کنید باید کیفی انتخاب شود که فضای لازم برای نگهداری کارت ها را داشته باشد.

قیمت کیف چرم طبیعی در بازار با توجه به جنس، طرح و نوع برند متغیر می باشد. این محصولات را می توان از سایت های اینترنتی مربوط به فروشگاه های کیف خریداری کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید