کمربند چرم, کمربند چرم پهن

واحد فروش کمربند چرم پهن ساده

کمربند یکی از مهمترین  پوشیدنی ها به شمار می رود و متقاضیان فراوانی خواستار خرید این کالا با قیمتی مناسب و کیفیتی درجه یک هستند، شما می توانید از طریق ارتباط با واحد فروش کمربند چرم پهن ساده، بهترین و عالی ترین نمونه از این کالا را با قیمتی باور نکردنی و استثنایی و کیفیتی درجه یک و اصل و به صورت عمده خریداری نمایید. واحد فروش کمربند چرم پهن ساده

صادرات کمربند چرم پهن ساده

صادرات کمربند چرم پهن ساده چرم  در عین این که از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است، از استحکام و دوام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد، استفاده از چرم در تولید کالا ها بسیار رواج دارد، کمربند چرم پهن از نمونه محصولات چرمی به شمار می رود که از زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفت.

ایران با توجه به ظرفیت بالا در تولید چرم و سابقه تاریخی که در این زمینه دارد، صادرات چرم ایران در حدود ۱ تن در سال است و اغلب صادرات این محصول به کشور مالزی، استرالیا و عراق صورت گرفته است ، ارزش دلاری این صادرات در حدود ۱۸۴ هزار دلار بوده است.

ظرفیت تولید کمربند چرم پهن صادراتی در ایران بسیار بالا است و صادر کنندگان این کالا می توانند با بازار یابی بیشتر، زمینه بیشتری را برای صادرات این محصول فراهم سازند و سود خوبی را برای خود فراهم سازند و به رونق و توسعه این صنعت نیز کمک کرده باشند.

کشور امارات، عمان، کشورهای آسیای میانه و اروپایی از بازار بسیار خوبی برای این محصول به شمار می روند و می توان با یک برنامه ریزی خوب و منظم صادرات این محصول را توسعه دارد. پایین بودن هزینه تولید در ایران نسبت به سایر کشور های دیگر و همچنین قیمت ارزان مواد اولیه یک فرصت بی نظیر برای تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول فراهم ساخته است و در صورت استفاده از این ظرفیت می توان به توسعه و گسترش صادرات این محصول بسیار امیدوار بود.

مشخصات کمربند چرم صادراتی

مشخصات کمربند چرم صادراتی برای این که بتوان در بازارهای جهانی به خوبی محصولات خود را معرفی نمود و صادرات خود را افزایش داد لازم است که محصولات تولید شده با استانداردهای بین المللی هماهنگ باشند. مهمترین مشخصات کمربند چرم صادراتی  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمربند چرم صادراتی مرغوب و اصل باید با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک تولید شده باشد.
  • سایز و اندازه آن مطابق با استانداردهای جهانی باشد.
  • در طراحی آن از طرح های روز و شیک استفاده شده باشد و در بسته بندی های مناسب و جذاب عرضه گردد.

صادرکنندگان این کالا می توانند برای استفاده از امتیازات و تخفیفات ویژه این کالا را به صورت عمده و از طریق این سایت سفارش دهند تا در هر کجا از ایران که هستند کالای خود را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید