کمربند چرم

کارخانه تولید کمربند چرم اصل مشهد

کارخانه تولید کمربند چرم اصل مشهد، بهترین محصول را با استفاده از انواع چرم مرغوب و طبیعی و با دوام و استحکام بسیار بالا و همچنین، در رنگ بندی های مختلفی، تولید و به طور عمده در بازار عرضه می کند. کیفیت، از ملاک ها و اهداف مهم کارخانه تولیدی است و همین موضوع، موجب می شود که مشتریان و خریداران و مشتریان زیادی به صورت وسیع و عمده، این محصول را سفارش دهند. 

کارخانه تولید کمربند چرم اصل مشهد

راه های تشخیص چرم طبیعی اصل با چرم مصنوعی

راه های تشخیص چرم طبیعی اصل با چرم مصنوعی برای تشخیص و تعیین طبیعی بودن چرم، راه ها و روش های زیادی وجود دارد. به کار گیری و توجه به هر یک از این روش ها، نقش بسزایی را در هنگام انتخاب محصول ساخته شده با چرم اصل ایفا می کند. چرم مصنوعی، اگر در معرض حرارت قرار بگیرد، سریعاً جمع شده و حتی بوی خاصی، مانند بوی مواد شیمیایی از آن متصاعد می شود. خاکستر باقی مانده از آن، سفت و خشک است. در حالی که چرم طبیعی، در مقابل حرارت، مدت زمان زیادی طول می کشد تا جمع گردد و خاکستر باقی مانده از آن، نرم و حالت پودری شکل دارد. 

از دیگر راه های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی، استفاده از آب است. چرم مرغوب، اگر به طور پیوسته در تماس با آب باشد، بافت چرم آسیب دیده و لکه بر روی آن ایجاد می گردد. در همین راستا، چند قطره آب را بر روی چرم مورد نظر ریخته و مدت زمانی صبر کنید. در صورتی که، آب ریخته شده بر روی آن، باقی بماند و جذب چرم نشود، از این رو، چرم و محصول ساخته شده با آن، از نوع مصنوعی است. 

روش دیگری که وجود دارد، نگاه کردن به پشت چرم است. چرم طبیعی و با کیفیت، دارای شکلی پرز دار است. اما، چرم مصنوعی، پشت آن با نخ دوخته شده است. این شیوه، یکی از اصلی ترین و مهم ترین شیوه های تعیین چرم اصل و طبیعی است. در محصولاتی که قادر نیستیم پشت چرم را ببینیم، کافی است به لبه های چرم توجه کنید. این لبه ها، اگر چرم از نوع مرغوب و اصل باشد، بافت و ساختاری پرزی دارند. همچنین، چرم طبیعی، بسیار نرم است و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد. 

قیمت ارزان کمربند چرم اصل مشهد

قیمت ارزان کمربند چرم اصل مشهد برای تهیه کمربند چرم مشهد و نوع اصلی آن با قیمتی ارزان و مناسب، راه های زیادی وجود دارد. یکی از این روش ها، که نقش مهم اساسی را بر روی قیمت کمربند اصل دارد، خرید به صورت عمده و به تعداد زیاد است.

در این روش، فروشندگان، تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته اند و برای جلب رضایت خریدار، محصول را با نرخ و ارزشی بسیار مناسب و ارزان، در اختیار مشتری قرار می دهد. از طرفی، محصول طبیعی و اصل، دارای ضمانت نامه و شناسنامه معتبر است و تمامی مشخصات، در آن قید می گردد. در صورت ایجاد هر مشکلی، فروشنده متعهد است که بر اساس مفاد ضمانت نامه عمل کند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید