کمربند چرمی

نمایندگی فروش کمربند چرم اصل

نمایندگی فروش کمربند چرم اصل که به عنوان یکی از نمایندگی های فعال در زمینه فروش این محصول به صورت غیر حضوری و اینترنتی در حال فعالیت می باشد این محصول را به صورت عمده و در حجم های بالا در معرض فروش قرار داده است. کمربند همیشه جزو جدایی‌ناپذیر لباس های رسمی و لباسهای اسپرت در خانم ها و آقایان بوده از بنابراین دقت و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نمایندگی فروش کمربند چرم اصل

راه های تشخیص کمربند چرم اصل

راه های تشخیص کمربند چرم اصل وقتی که شما قصد خرید کمربند دارید بهتر است که ابتدا در مورد اصل بودن آن از لحاظ اینکه از چرم اصل ساخته شده است یا نه مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید نمائید در واقع چرم های اصل قیمت زیادی نسبت به چرم های مصنوعی دارند بنابراین اگر که شما به اشتباه یک چرم مصنوعی به جای چرم است خریداری نمایید قطعاً موجب دورریز هزینه خود شده اید.

  1. اولین راهی که می‌تواند به نوع چرم اصل که در کمربند به کار رفته است را تشخیص دهید تست شعله می باشد. اگر که می خواهید مطمئن شوید چرم شما از نوع اصل است یا نه از یک فندک روشن در زیر چرم استفاده کنید. اگر که چرم حالت جمع شدگی به خود گرفت و بوی پلاستیک از آن بلند شد با یک چرم مصنوعی رو به رو هستید اما اگر چرم هیچ آسیبی ندید چرم طبیعی می باشد.
  2. راه دیگری که می‌تواند برای تست محصول خود از آن استفاده کنید توجه به آستر چرم می باشد. آستر چرم محصول باید به صورت پیوسته بدون هیچ گونه چسب کاری با رویه براق محصول به هم چسبیده باشند. در واقع این دو قسمت هیچ جدایی از هم ندارند و هیچگونه شکاف اتصال در بین آنها وجود ندارد. اما اگر که شما شاهد یک شکاف اتصال در بین این دو بودید و توانستید با ناخن این شکاف را کمی از هم باز کنید قطعا محصول از روبروی شما یک چرم مصنوعی می باشد.

قیمت کمربند چرم اصل درجه یک

قیمت کمربند چرم اصل درجه یک قیمت کمربند چرم درجه یک اسب و مرغوب بستگی به نوع چرم به کار رفته در آن دارد اگر که کمربند شما از چرم گاوی تشکیل شده باشد قطعاً قیمتی متفاوت با کمربند های که از جنس چرم بزی تولید شده‌اند خواهد داشت. همچنین کیفیت تولید محصول نیز در قیمت محصول اثرگذار خواهد بود.

بسیاری از شهرها حالت طرحدار به خود گرفته اند استفاده شده در کمربند از نوع محصولات طرح دار باشد نیز قیمتی متفاوت با محصولات ساده خواهد داشت بنابراین شما می بایست در هنگام خرید محصول حتماً نسبت به قیمت آن توجه داشته باشید و اگر چند با قیمتهای خیلی بالا و نامتعارف به شما پیشنهاد شد از خرید آن صرف نظر کنید و سعی کنید به مراکز مراجعه کنید که محصول را با قیمت های عالی و با کیفیت دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید