جاسوئیچی چرم

تولید کننده جاسوئیچی چرم کوچک

از جمله لوازم کاربردی، جاسوئیچی ها هستند که از جنس های مختلفی ساخته می شوند. البته نوع چرم، بهترین محصول است. در ایران، تولید کننده جاسوئیچی چرم کوچک، کالای خود را با مدل های گوناگونی می سازد. اما آیا با نحوه تولید آن آشنا هستید؟ می دانید به چه قیمت هایی ارائه می شود؟ جزییات را در بخش های زیر مطالعه کنید.تولید کننده جاسوئیچی چرم کوچک

نحوه ساخت جاسوئیچی چرم

نحوه ساخت جاسوئیچی چرم در خصوص نحوه ساخت جاسوئیچی چرم باید بیان نمود، این کالاها را به روش های سنتی (دستی) و کارخانه ای تولید می نمایند. اما تولید آن کار مشکلی نمی باشد و با ابزارهای مختلفی می شود به این کار اقدام نمود. جهت ساخت، ابتداء باید مواد اولیه را فراهم آورید که عبارت می باشند از:

  • چرم و چسب
  • قیچی، کاتر، نخ و سوزن
  • پرچ و جاکلیدی
  • خط کش، سنبه در نمره های ریز
  • تخته
  • مشتی
  • فندک

اما برای آغاز، ابتدا باید چرمی که آماده کرده اید، با مدلی که می خواهید برش بزنید. سپس اجزایی جدا شده را با چسب، کنار هم ‌دیگر قرار دهید. برای این که گیرش به خوبی انجام شود، مدتی صبر کنید. سپس جاکلیدی فلزی را که فراهم آورده اید، در جایی که از قبل ساخته اید، بگذارید.

البته اگر در ابعاد بزرگتر چرم را برش زده باشید، می توانید جیب های کوچک و بزرگ را هم به آن اضافه نمایید. پس از این که مرحله چسب کاری انجام شد. با مشتی آرام آرام روی منطقه که چسب کاری شده، بکوبید تا خوب دو لایه به هم بچسبند.

در بخش بعد، می توانید سوراخ هایی را توسط سنبه بر روی نقاط مختلف به ویژه جاهای چسب کاری شده، ایجاد کنید. سپس با نخ و سوزن را برداشته و برای محکم کاری، دو تا دور جاسوییچی را بدوزید. به همین سادگی می شود محصول را تولید کرد.

مرکز فروش جاسوئیچی چرم کوچک

مرکز فروش جاسوئیچی چرم کوچک جهت به دست آوردن بهترین محصولات به صورت عمده، می بایست به مرکز فروش جاسوئیچی چرم کوچک مراجعه کنید. با این شیوه، بسیار ساده خواهید توانست در مدل های جدید با کیفیت ترین کالاها را تهیه نمایید. البته فروشنده با نرخ های ایده آلی این اقلام را ارائه می کند.

در هر حال، قیمت جاسوئیچی چرم را نیز می شود از عرضه کننده به دست آورد. اصولاً نرخ ها بر اساس کیفیت چرم (طبیعی یا مصنوعی)، مدل و رنگ تعیین می گردند.

عرضه کننده انواع جاسوئیچی چرم زنانه و مردانه را برای فروش آماده می نماید و در بسته بندی های شیک قرار می دهد. برای سفارش نوع درجه یک، می توانید با مشاوران فروش این مجموعه نیز از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی، تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید